woensdag 10 juli 2024

Christmas in July en #keepstampingchallenge127

 De kaart maakte ik met 2 doelen in het achterhoofd, in het kader van work smarter not harder haha.


1- Christmas in July Marathon Bloghop

Op mijn facebook-pagina kun je gezellig kerstinspiratie gaan hoppen 🎄

2- #keepstampingchallenge127 (dit is dus mijn uitwerking van de challenge)

Aan de challenge kun je nog meedoen en dan heb je kans om deze kaart in jouw brievenbus te mogen krijgen. Je vind de huidige chalenge ook op mijn facebook-pagina.

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Deze kaart maakte ik met het mooie Fijne Tijden Designpapier, dit vind je in de webshop onder Online Only's. Verder gebruikte ik uit diezelfde categorie de stempelset Trucking Along en het zilverkleurig lint.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten