maandag 8 juli 2024

Ijsjeskaart - Stempelschatten Bloghop Juli 2024 - Vakantie in Zicht


Welkom bij de Stempelschatten Bloghop

Het thema van deze maand is;
'Vakantie in Zicht'

Best een moeilijk onderwerp vond ik,
dus eerst eens even goed nagedacht wat hoort er bij vakantie
en welke stempelset zou ik daarbij kunnen gebruiken?

Voor mij hoort bij zomervakantie lekker ijs, 
ik denk dan vooral aan het heerlijke Italiaanse ijs...mmmmm.
En zo kwam ik ook gelijk op de stempelset;
Ice Cream Swirl.

Dit is wat ik gebrouwen heb met de stempels en bijbehorende stansen;

Stampin'Up!®, Diana van Otterlo©,

Als je dit toch ziet, krijg je er toch gelijk zin in , of niet?

De basiskaart is in de kleur Petunia Pop,
Daarop de oplegkaart in Lemon Lolly 
de sprinkles zijn in dezelfde kleur er op gestempeld 
zodat je een leuke achtergrond krijgt.
Het ijsje heb ik opgebouwd met de diverse stansen uit de set.
De kleuren zijn
Summer Splash, Pecan Pie, Petunia Pop, Lemon Lolly, 
Fresh Freesia en Cherry Cobbler.
Het gestanste label komt uit de Liefde en Lichtpuntjes- stansen.

Ga vooral snel nog doorhoppen naar de andere collega's 
want er is weer zoveel moois bedacht!

Dankjewel voor het kijken en veel plezier met hoppen!
Groetjes Diana



 

17 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Ik had er ook trek in

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Njammie, voor mij horen ijsjes ook bij vakantie.
    Leuk idee om die sprinkels op de achtergrond te stempelen.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere ijskleurtjes heb je gebruikt! Heel toepasselijk voor het thema! Ijsjes, ja, die horen bij de vakantie. Met heel warm weer lusten we er elke dag wel eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook als het minder warm is lust ik altijd een ijsje hoor, haha, maar ik hou me in tot vakanties en heel warm weer inderdaad. haha

      Verwijderen
  4. Ijsje en vakantie ….onlosmakelijk met elkaar verbonden; dez kan zo als reclameplaatje op een ijskar! Mooie en zoete kleuren ; helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh en anoniem is ik; Elly😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh.. jouw ijsje ziet er ook heerlijk uit! Krijg er zin in! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nom nom ! nog een ijsje!! In het echt moet ik daar niet aan beginnen maar op een kaart is hij heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik moet er ook niet teveel nemen hoor, maar inderdaad op zo'n kaart kan het geen kwaad haha

      Verwijderen